DBM Updates!

Assalamualaikum! Updates dari AdminDBM :


@@@ WE ARE BACK! Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah !

@@@ PRE ORDER DIBUKA HINGGA 25 MEI 2013 UNTUK SEMUA KOLEKSI. SILA RUJUK ENTRY TERBARU KAMI UNTUK PROMOSI BULAN MEI !

@@@ EPHYRA pula ada harga baru yang lebih berbaloi2 tau, hanya RM 197 sekotak, berbanding RM 228 dahulu! InsyaAllah available setiap masa, ready to deliver to your door step ^___^

*** Harap para pelanggan boleh ke FB kami untuk mengetahui koleksi terkini, harga, produk info serta promosi terkini kami. FB lebih user-friendly;)

FB : DBeauty OfMuslimah


* Untuk 100 Rakan Terawal di FB kami, jangan lupa sertakan KUPON RM10-OFF anda!;)

Friday 22 April 2011

KUPON RM10 OFF untuk belian di Butik D'Beauty of Muslimah!





Assalamualaikum buat para pelanggan yang kami hormati, 

Pihak D'Beauty of Muslimah (DBM) amat berterima kasih dengan sokongan dan kepercayaan yang telah diberikan kepada butik online kami. 
Suka kami maklumkan, bahawa kami telah membuka akaun facebook sebagai salah satu cabang untuk mengembangkan rangkaian perniagaan online. 

Buat yang belum mengenali kami, DBM merupakan pemborong busana muslimah dari Indonesia yang terdiri dari pelbagai rangkaian produk iaitu t-shirt, blouse, jubah dan dress moden. Antara jenama yang kami bawakan ialah Ukhti, Zenitha, Qirani, Toyusin, Mahasti, Tuneeca dan Ummy Sarimbit. Anda tidak perlu meragui kualiti produk kami kerana kami berani memberikan jaminan bahawa kualitinya baik setanding dengan harganya. Orang kata, alah membeli, menang memakai. Ianya unik dan lain dari yang lain. Hanya bagi yang inginkan kelainan! 

Sehubungan dengan itu, pihak kami akan memberikan KUPON RM10 OFF kepada 100 orang terawal yang menjadi "rakan" di facebook kami, iaitu DBeauty OfMuslimah (dbeautyofmuslimah@yahoo.com). Kalau anda hendak tahu bagaimana untuk mendapatkan kupon tersebut, jadilah rakan kami ya. Pihak kami akan memberikan maklumbalas dengan segera terus kepada anda. 

Jangan risau, tiada apa-apa syarat tersembunyi, tiada pembayaran apa-apa malah anda akan mendapat kupon RM10 OFF untuk belian di blogshop kami. 
Jumpa kami di facebook ya! 



Salam Sayang,
AdminDBM

1 comment:

  1. KETUA PEMUDA MCA GOMBAK (YIP JIUN HANN),
    SUNGGOH PUN U KATA NABI MUHAMAD BANYAK ISTERI, TETAPI NABI MOHAMAD BERKAHWIN SAH DAN BERTANGGONGJAWAB.

    U PUNYA BADA(YIP KUM FOOK, KETUA MCA GOMBAK) LAIN, DIA GUNA KUASA MCA TIPU PEREMPUAN, TIPU WANG PEREMPUAN DAN ROSAK KELUARGA ORANG LAIN, HANYA MAIN-MAIN SAHAJA.

    U CINA JANGAN KURANG AJAR MEMBANGKIT-MENBANGKITKAN SOAL NABI MOHAMAD BAGI MEMALU-MALUKAN MUSLIM

    GOMBAK MCA YOUTH LEADER (YIP JIUN HANN),
    ALTHOUGH, U SAY MANY WIVES OF THE PROPHET MOHAMMED, MOHAMMED MARRIED BUT ALLAH AND VOID CHARGED WITH THE RESPONSIBILITY.

    YOUR FATHER (YIP KUM FOOK, GOMBAK MCA HEAD) DIFFERENCES, HE USE POWER MCA TO CHEATED WONEN, CHEATED-CHEATED WOMEN MONEY, DAMAGED PEOPLE FAMILY AND OTHERS, JUST PLAY-PLAY ONLY.

    U CHINESE DOES NOT STUBORN TO RISE UP PROPHET MOHAMAD BEAT-SHAME MUSLIM

    ReplyDelete