DBM Updates!

Assalamualaikum! Updates dari AdminDBM :


@@@ WE ARE BACK! Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah !

@@@ PRE ORDER DIBUKA HINGGA 25 MEI 2013 UNTUK SEMUA KOLEKSI. SILA RUJUK ENTRY TERBARU KAMI UNTUK PROMOSI BULAN MEI !

@@@ EPHYRA pula ada harga baru yang lebih berbaloi2 tau, hanya RM 197 sekotak, berbanding RM 228 dahulu! InsyaAllah available setiap masa, ready to deliver to your door step ^___^

*** Harap para pelanggan boleh ke FB kami untuk mengetahui koleksi terkini, harga, produk info serta promosi terkini kami. FB lebih user-friendly;)

FB : DBeauty OfMuslimah


* Untuk 100 Rakan Terawal di FB kami, jangan lupa sertakan KUPON RM10-OFF anda!;)

Tuesday 28 June 2011

Announcement Penting :)) Tqvm semua

Assalamualaikum semua ^_^, 

Buat pengetahuan semua, pre-order telah ditutup pada 27/6 (Isnin) semalam.TQVM ya pada anda semua ^_^ 
InsyaAllah hujung minggu depan (Khamis/Jumaat) items diharap akan sampai ke tangan kami, oleh itu kami harap anda semua peka (alert!) ya dengan announcement kami selepas ini nanti (announcement Arrival of Pre Order Item), di mana kami akan membuat penghantaran kepada anda setelah menerima pembayaran penuh. 

----------------------------------------------------

Okeh, settle pasal pre-order item lepas :) 
Alhamdulillah, nampaknya ramai yang email dan bertanya tentang "bila NEXT pre-order?"


Bagi pesanan PRE-ORDER
Kami nak maklumkan yang BlogShop ini akan ditutup urusannya sementara waktu untuk pesanan PRE-ORDER bermula hari ini hingga akhir bulan Julai nanti. Hal ini disebabkan kami berdua (saya dan suami) akan berada di luar kawasan pada 9 hingga 25 Julai  atas urusan kerja masing-masing:) 

Namun, buat anda yang berminat untuk mendapatkan infomasi tentang koleksi kami, kita masih boleh berurusan secara email ya. (err..bukan tak boleh call/sms, but cas roaming lgsg tidak berbaloi, huhu). Jadi kalau ada yang berkenan, boleh terus email pada saya, harapnya saya boleh bookingkan dulu item untuk anda. Cuma kami tak dapat proses pesanan anda pada tempoh masa yang disebutkan di atas ya:)

InsyaAllah saya cuba sedaya upaya untuk balas email tentang pesanan anda sewaktu di sana nanti sekiranya takda masalah dengan line internet :)  memang sedih sungguh kan kalau takda line internet ni, bukan saje tak dapat balas email anda, nak bertanya kabar dengan family di sini pun susah nnt, sob sobb. huhu :( 


Bagi belian READY STOK, 
Pembelian dan penghantaran item Ready Stok boleh masih boleh dilakukan hingga hari terakhir 8 Julai 2011 (Jumaat depan). Anda yang berminat boleh lihat koleksi READY STOK di page ini ya. 
Namun begitu, sepanjang tempoh 9 Julai hingga 25 Julai, urusan pembelian Ready Stok juga akan ditutup buat sementara waktu, kerana hal yang telah saya sebutkan di atas. 


Jadi, BlogShop ini akan beroperasi semula bermula 25 Julai dan NEXT PRE-ORDER akan ditutup pada 5 Ogos 2011 untuk pastikan pesanan sampai sebelum minggu akhir ramadhan:) 
Anda ada banyak masa untuk lihat baju muslimah yang sesuai untuk persediaan Aidilfitri nampaknya ^_^  


Jumpa lagi menjelang Ramadhan nanti ^_^ 

Salam Sayang, 
AdminDBM

No comments:

Post a Comment