DBM Updates!

Assalamualaikum! Updates dari AdminDBM :


@@@ WE ARE BACK! Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah !

@@@ PRE ORDER DIBUKA HINGGA 25 MEI 2013 UNTUK SEMUA KOLEKSI. SILA RUJUK ENTRY TERBARU KAMI UNTUK PROMOSI BULAN MEI !

@@@ EPHYRA pula ada harga baru yang lebih berbaloi2 tau, hanya RM 197 sekotak, berbanding RM 228 dahulu! InsyaAllah available setiap masa, ready to deliver to your door step ^___^

*** Harap para pelanggan boleh ke FB kami untuk mengetahui koleksi terkini, harga, produk info serta promosi terkini kami. FB lebih user-friendly;)

FB : DBeauty OfMuslimah


* Untuk 100 Rakan Terawal di FB kami, jangan lupa sertakan KUPON RM10-OFF anda!;)

Wednesday 17 August 2011

Announcement :: Status Pre-order item Batch 5 Ogos 2011

Assalamualaikum semua! 


Entry ini khas untuk customer pre-order batch 5/8 yang lepas. 


"Pada tahun ini PosLaju mengambil langkah awal menasihati pelanggan supaya membuat pengeposan item raya sebelum tarikh 22 Ogos 2011 agar serahan dapat dibuat sebelum cuti Aidilfitri. Jika​ item dihantar selepas 22/8 item tersebut akan diterima selepas Aidilfitri " 


Dah baca kan announcement dari Pos Malaysia? hehe.. Jadi kami amat harap dapat kerjasama dari para pelanggan untuk pastikan tiada kelewatan penerimaan item yang telah dibeli yaa ^_^ Okehh.. Untuk makluman, kami dah track semua kiriman ya. Sila baca status di bawah okehh : 

  

Bagi pesanan item seperti Ukhti, Zenitha, Toyusin, Mahasti, Qirani

>> Status 17/8::: item telah melepasi Kastam Malaysia, diharap selewatnya esok (Khamis-18/8) item akan sampai ke tangan kami, supaya penghantaran boleh dibuat pada Jumaat - 19/8. 

>> Oleh itu agen  dropshipping & customer2 yang terlibat dengan belian item di atas boleh mula collect balance payment dan provide kami dengan alamat penghantaran ya. Kami akan inform bila semua item dah selamat sampai ke tangan dan harap pembayaran & details yang lengkap diterima secepat mungkin ^_^ 


Bagi pesanan item Tuneeca   

>> Status 17/8 ::: item masih ditahan di Kastam Malaysia, memandangkan harini cuti umum di kebanyakan negeri, saya harap item Tuneeca boleh sampai ke tangan saya pada hari Jumaat - 19/8. Kami akan usahakan penghantaran kepada semua item pada hari Sabtu ini (20/8). 

>> Oleh itu agen  dropshipping & customer2 yang terlibat dengan belian item TUNEECA di atas boleh mula collect balance payment dan provide kami dengan alamat penghantaran ya. Kami akan inform bila semua item dah selamat sampai ke tangan dan harap pembayaran & details yang lengkap diterima secepat mungkin ^_^


Bagi sesiapa yang ada masalah untuk melakukan pembayaran sila maklumkan kami secepat mungkin. Tarikh akhir untuk membuat penghantaran dengan Pos Laju adalah pada Isnin, 22 Ogos 2011.  


Loves, 
AdminDBM 

No comments:

Post a Comment